Bezpłatny Webinar – Wsparcie dla Przedsiębiorców – Pożyczka antyinflacyjna z gwarancją EFG

Bezpłatny Webinar – Wsparcie dla Przedsiębiorców – Pożyczka antyinflacyjna z gwarancją EFG

Polskie Towarzystwo Gospodarcze
we współpracy z Agencją Rozwoju Przemysłu
zaprasza na webinarium

Wsparcie dla Przedsiębiorców –
Pożyczka antyinflacyjna z gwarancją EFG
dnia 25.02.2022 r. (piątek) godz. 10:00

Webinar bezpłatny 

Prelegent:

RENATA POMORSKA – GRZECHNIK

Dyrektor Centrum Obsługi Przedsiębiorców Agencji Rozwoju Przemysłu w Warszawie. Posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze bankowości korporacyjnej oraz we współpracy z klientami z sektora małych i średnich przedsiębiorstw, w szczególności w sprzedaży produktów bankowości transakcyjnej oraz szeroko pojętego wsparcia procesów sprzedaży. Posiada rozległą wiedzę w zakresie zarządzania sprzedażą, wdrażania rozwiązań dla klienta firmowego oraz optymalizacji procesów biznesowych. Doświadczony manager w zakresie zarządzania zmianą znakomicie odnajdująca się w każdym środowisku biznesowym. Z wykształcenia matematyk, absolwentka Akademii Trenera Biznesu.

Dołącz do Wydarzenia: https://app.evenea.pl/event/250222/

W programie m.in.:

1. Nowy Produkt dla przedsiębiorców z sektora SME – Pożyczka Antyinflacyjna z gwarancją EFG.
2. Oferta ARP S.A. dla przedsiębiorców dotkniętych negatywnymi skutkami pandemii COVID-19, w tym:

  • pożyczka obrotowa na finansowanie deficytu w kapitale obrotowym,
  • pożyczka obrotowa na wypłatę wynagrodzeń w MŚP,
  • leasing operacyjny z karencją w spłacie dla MŚP, które wykorzystują samochody ciężarowe lub autokary w swojej działalności gospodarczej,
  • leasing operacyjny na zakup maszyn i urządzeń,
  • pożyczka dla autobusowych przewoźników pasażerskich na spłatę rat w komercyjnych firmach leasingowych,
  • leasing operacyjny z karencją w spłacie na refinansowanie aktualnie leasingowanych maszyn i urządzeń

3. Składanie wniosków online na portalu klienta ARP,4. Sesja pytań i odpowiedzi.

Wydarzenie odbędzie się online w piątek 25.02.2022 o 10.00.

Jeśli prowadzisz firmę i potrzebujesz nowych źródeł finansowania – zapisz się na spotkanie!

Wymagana jest rejestracja przez niniejszą stronę https://app.evenea.pl/event/250222/ . Udział bezpłatny.


O Polskim Towarzystwie Gospodarczym

Ideą Polskiego Towarzystwa Gospodarczego jest to, aby jak najwięcej firm członkowskich rozwijało się oraz aby tworzyć w Polsce jak najlepsze warunki do prowadzenia biznesu. Dlatego naszymi Członkami są najczęściej właściciele, prezesi i managerowie dużych, średnich i małych firm (często produkcyjnych), którzy są bardzo aktywni zawodowo i społecznie oraz cenią takie wartości jak: zaufanie, szacunek do człowieka, patriotyzm, pracowitość i gospodarność. Mamy już ponad 200 firm członkowskich, które łącznie zatrudniają ponad 300.000 pracowników, a ich łączny obrót wynosi ponad 40 miliardów złotych. W naszej społeczności są również Spółki Skarbu Państwa.

Jednym z najbliższych celów PTG jest wejście do Rady Dialogu Społecznego (dawna Komisja Trójstronna ds. Społeczno-Gospodarczych). Dzięki temu będziemy mieć większy wpływ na kształtowanie się prawa w Polsce, ponieważ w tej chwili jest za mało przedstawicieli ze strony przedsiębiorców w RDS. Spełnienie tych kryteriów jednocześnie napędza rozwój naszej organizacji. Jesteśmy też na etapie tworzenia struktur, tak aby mieć po 1 przedstawicielu w każdym powiecie w Polsce oraz aby organizować regularne, comiesięczne spotkania w dużych miastach.

Członków PTG na bieżąco informujemy o Kolacjach Biznesowych, Webinarach oraz innych inicjatywach podejmowanych przez PTG.

Agenda naszych spotkań jest zawsze stała, ale za każdym razem urozmaicona. Kolacje najczęściej organizujemy o godz. 18 lub 19 w dogodnej lokalizacji. Spotkanie najczęściej przebiega wg takiego programu:

Część 1 – to czas na kuluary, a więc okazja do poznania nowych osób i porozmawiania o tematach z poprzedniego spotkania.
Część 2 – przywitanie gości i kolacja integracyjna
Część 3 – prezentacja przewodnia (zapraszamy ciekawe osoby lub organizujemy szkolenie, które odpowiada na aktualne potrzeby i wyzwania firm)
Część 4 – czas na autoprezentacje (tu każdy mówi o tym czym się zajmuje i czego obecnie potrzebuje, jak można mu pomóc). Na tą część należy patrzeć szerzej tzn. że każda z osób przyprowadza de facto na to spotkanie bagaż swoich kontaktów, swoich znajomości, a badania pokazują, że średnio każdy z nas posiada około 150 takich relacji. Dlatego najwięcej rekomendacji i poleceń odbywa się między firmami członkowskimi, a znajomymi innych firm członkowskich.
Część 5 – kuluary, czyli czas aby porozmawiać na tematy poruszone w części prezentacji i rekomendacji

Wszystkie potrzeby z każdego spotkania zawsze są spisywane i publikowane Członkom i na zamkniętą grupę, tak aby potrzeby danego miasta były widziane przez inne regiony, w których działamy. My widzimy ich potrzeby, a oni nasze. Na uczestnictwo w Polskim Towarzystwie Gospodarczym należy patrzeć również jak na możliwość poszerzenia źródła poleceń dla swojej firmy.

Dla wielu osób tak naprawdę najważniejszą rzeczą w PTG jest możliwość spotkania się z przedsiębiorcami, czyli ludźmi, którzy przeżywają podobne problemy, mają podobne wyzwania, bo czasem nie ma z kim porozmawiać na ten temat w swoim otoczeniu. Ludzie cenią sobie bardzo możliwość regularnych spotkań w gronie właścicieli firm, bo wiedzą, że motywuje ich to do dalszego rozwoju. Uczą się od siebie nawzajem lub zapobiegają problemom.

Organizujemy również ogólnopolskie konferencje biznesowe oraz inicjatywy integracyjne na przestrzeni całego roku. Każde takie wydarzenie jest ogromną dawką inspiracji dla przedsiębiorców i okazją do wymiany doświadczeń.

Link do naszej strony internetowej: www.iptg.pl
Link do opisu Członków Zarządu PTG: https://iptg.pl/zarzad/

Logotypy części firm członkowskich PTG:

Serdecznie zapraszamy!

Szczegóły Webinaru:

– Kiedy: 25 luty piątek godz. 10.00

– Bezpłatny udział

Dołącz do Wydarzenia: https://app.evenea.pl/event/250222/

Kontakt ws. spotkania:

Michał Osiej
Dyrektor ds. Rozwoju
tel. 509-38-48-58
michal.osiej@iptg.pl

Do zobaczenia!