Białystok: Kolacja Biznesowa, 11 Kwietnia 2024, g. 18:00

Białystok: Kolacja Biznesowa, 11 Kwietnia 2024, g. 18:00

Budowanie relacji biznesowych, czyli współpraca z Polskim Towarzystwem Gospodarczym i Podlaskim Klubem Biznesu.

Daj sobie szansę na zdobycie nowych klientów oraz rozwój swojej firmy!

 

Dlaczego warto przyjść na Kolację Biznesową?

Poznasz nowych przedsiębiorców z Białegostoku i nawiążesz relacje biznesowe.

Networking, o skuteczności którego przekonało się już wielu członków naszej organizacji. Spotkasz przedsiębiorców z wielu branż, do których na co dzień trudno jest dotrzeć. To Twoja szansa na pozyskanie nowych klientów, partnerów i dostawców. W końcu biznes to relacje! Te prawdziwe, wartościowe, inspirujące, oparte na wzajemnym zaufaniu, nie na nachalnych próbach sprzedaży swoich produktów czy usług. Jeśli chcesz nawiązać znajomości, wymienić się wiedzą i doświadczeniem, a to wszystko bez obaw o kłopoty z asertywnością – nasze wydarzenie jest właśnie dla Ciebie!

Sposoby na rozwiązanie problemów biznesowych

W naszej społeczności nigdy nie jesteś sam ze swoimi wyzwaniami. Zawsze może liczyć na wsparcie sprawdzonych i zweryfikowanych ekspertów. Martwią Cię wysokie podatki i myślisz o korzystnej optymalizacji? Koszty Twojego biznesu rosną (np. gaz, prąd) i zastanawiasz się jak je ograniczyć? Chcesz zatrudniać zaangażowanych pracowników i usprawnić proces delegowania? Szukasz możliwości na pozyskanie finansowania? A może interesują Cię nowe sposoby pozyskiwania klientów i skuteczny marketing? Podczas naszego wydarzenia uzyskasz porady na różne problemy biznesowe. Prosto od doświadczonych przedsiębiorców, którzy zjedli zęby na prowadzeniu firmy w Polsce.

Wiedza prosto od praktyków

Zyskasz cenną wiedzę od praktyków na temat efektywnego i regularnego budowania relacji biznesowych. A to nie wszystko. Nasi prelegenci podzielą się swoją cenną wiedzą o tym, w jaki sposób można pozyskiwać influencerów do promocji swojej firmy oraz jak skutecznie zarządzać nieruchomościami w Polsce i w UK.

Inspiracja

Motywacja, jakiej nie jesteś w stanie dać sobie sam! Inni przedsiębiorcy, ich sukcesy i energia sprawią, że wrócisz do codziennych wyzwań ze zdwojoną siłą! Zyskasz okazję do wymiany doświadczeń, przedstawienia swojej marki, wysłuchania pomysłów innych osób na jej rozwój. Często nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak wiele można zobaczyć, stając na moment z boku i konfrontując swoje wyobrażenia o branży z jej postrzeganiem przez innych przedsiębiorców.

Dodatkowo! Każdy uczestnik wydarzenia może otrzymać:

  • video na temat budowania sieci relacji,
  • ebook – przewodnik po relacjach biznesowych dla zapracowanych przedsiębiorców,
  • darmową konsultację podczas spotkania 1 na 1 o najlepszych praktykach networkingowych,
  • dostęp do prywatnej, zamkniętej grupy na Facebooku dla przedsiębiorców z całej Polski oraz lokalnej, biznesowej grupy wsparcia na Whatsappie,
  • możliwość zadawania konkretnych pytań dotyczących networkingu oraz umawiania się na spotkania 1:1.

Pierwsza prelekcja:

Jak pozyskać influencerów do promocji swoich produktów lub usług

Prelegent: Joanna Adamiak
CEO Agencja Face It

Zajmuje się media relations, influencer marketingiem i celebrity marketingiem. Wraz z agencją PR Face it!, którą prowadzi, zdobyła liczne nagrody, m.in. wyróżnienie PR Wings, Ambasador Polskiej Gospodarki w kategorii Partner Firm Zagranicznych w konkursie Business Center Club, Medal Europejski, Tuz Biznesu Wprost, Pracodawca z sercem, Diamentowy Ambasador Przedsiębiorczości, Lider branży PR w konkursie Polish Businesswoman Awards, Lwice Biznesu, Firma Dobrze Widziana czy Luksusowa Marka Roku.

Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w PR i komunikacji. Ukończyła z wyróżnieniem Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych (specjalizacja PR i marketing medialny) oraz socjologię na wydziale ISNS na Uniwersytecie Warszawskim. Jest współzałożycielką SAPR – Stowarzyszenia Agencji Public Relations, które zrzesza kilkadziesiąt polskich agencji PR, gdzie pełni funkcję przewodniczącej Rady Nadzorczej. Jest członkiem amerykańskiego stowarzyszenia USPR (Unified Strategies Public Relations), która zrzesza kilkadziesiąt podmiotów PR, w tym m.in. z USA, Kanady, Litwy, Izraela czy Wielkiej Brytanii.

Dzięki prelekcji dowiesz się

 

  1. Różnice między influencerami a celebrytami: Omówienie kluczowych różnic pomiędzy influencerami a celebrytami oraz jakie mają one konsekwencje dla strategii marketingowych. Warto zwrócić uwagę na autentyczność, zaangażowanie i zasięg.
  2. Wybór właściwego partnera: Jak dokonać trafnego wyboru influencera lub celebryty do kampanii marketingowej, biorąc pod uwagę cele marki, grupę docelową i budżet? Omówienie kryteriów selekcji oraz narzędzi wspomagających proces wyboru.
  3. Strategie współpracy: Przedstawienie różnych strategii współpracy z influencerami i celebrytami, takich jak sponsoring treści, wspólne tworzenie treści, udział w wydarzeniach itp. oraz ich efektywności w różnych kontekstach.
  4. Pomiar sukcesu: Jak mierzyć skuteczność kampanii z udziałem influencerów i celebrytów? Przedstawienie metryk i narzędzi analitycznych służących ocenie zwrotu z inwestycji, zaangażowania użytkowników oraz innych wskaźników sukcesu.
  5. Ryzyka i wyzwania: Omówienie potencjalnych ryzyk związanych z partnerstwem z influencerami i celebrytami, takich jak kontrowersje, brak autentyczności czy utrata kontroli nad wizerunkiem marki. Przedstawienie strategii zarządzania ryzykiem oraz najlepszych praktyk w tym obszarze.

Druga prelekcja:

Najczęstsze błędy popełniane przy inwestowaniu

Prelegent: Agata Jaślarz

Twórca Akademii Inwestora

Zajmuje się finansowaniem firm przez prywatnych inwestorów pod zastaw nieruchomości, z wykształcenia Doradca Finansowy (Mortgage Broker) 8 lat doświadczenia w finansowaniu bankowym i poza bankowym kredytów komercyjnych i deweloperskich, Certyfikowana przez The London Institute of Banking and Finance. 12 Lat mieszkała w Wielkiej Brytanii gdzie inwestowała w nieruchomości, kupując poniżej wartości, dokładając remont i uwalniając kapitał na kolejne nieruchomości. Posiada ogromne doświadczenie w wynajmie i zarządzaniu nieruchomościami ponad 1000unitów, wyszkoliła ponad 100 absolwentów z inwestycji w nieruchomości specjalizacja dźwignie finansowe w UK, Organizatorka Konferencji Biznes Bez Granic i Asbiro Investors w 2019r i 2021r dla ponad 200 Polskich inwestorów z całego świata w Londynie i Manchester.

Podczas prelekcji dowiesz się:

1. W jaki sposób inwestorzy posiadający nadmiar kapitału bez doświadczenia
w inwestycjach błędnie oceniają projekty np inwestowanie w istniejące
firmy, deweloperkę, flipy lub startupy.
2. Minimalizacja ryzyka inwestycyjnego.
3. Jak nie dać się zwieść obietnicy szybkiego zysku?
4. Czym kierować się, aby prawdzić potencjalną inwestycje?
5. Jakie punkty są niezbędne do oceny ryzyka inwestycji z punktu widzenia
bankowego i poza bankowego?

Program wieczoru:

18.00 – Rozmowy kuluarowe, networking. 
18.15 – Wystąpienie pierwszego prelegenta
19.00 – Kolacja i networking
19.15 – Wystąpienie drugiego prelegenta
19.45 – Sesja autoprezentacji wszystkich uczestników.
20.15 – Rozmowy kuluarowe, integracja i networking

Każdy z uczestników spotkania będzie miał możliwość aby zaprezentować swoją działalność w ramach sesji autoprezentacji.

 

Wymagana jest rejestracja przez stronę:

https://app.evenea.pl/event/bialystok110424/

 

Szczegóły wydarzenia:

– Kiedy: 11 kwietnia, czwartek godz. 18.00

– Miejsce: Hotel Branicki, ul. Ludwika Zamenhofa 25, 15-435 Białystok

– Prosimy o zabranie ze sobą wizytówek

Kontakt ws. spotkania:

Beata Mikulska
Dyrektor Regionalna
beata.mikulska@iptg.pl
tel. 693-86-85-84