Białystok: Kolacja Biznesowa Polskiego Towarzystwa Gospodarczego, 11 Grudnia 2023, godzina 18:00

Białystok: Kolacja Biznesowa Polskiego Towarzystwa Gospodarczego, 11 Grudnia 2023, godzina 18:00

 

Budowanie relacji biznesowych

czyli współpraca z Polskim Towarzystwem Gospodarczym i
Podlaskim Klubem Biznesu

Jesteś właścicielem firmy? Zainspiruj się siłą przedsiębiorców z Białegostoku!

Porozmawiaj o biznesie, wymień się doświadczeniami,   poszerz   sieć   kontaktów,    nawiąż    owocne    relacje.

Daj   sobie   szansę na zdobycie nowych klientów oraz rozwój swojej firmy!

Dlaczego warto przyjść na Kolację Biznesową PTG?

Poznasz nowych przedsiębiorców z Białegostoku i nawiążesz relacje biznesowe

Networking, o skuteczności którego przekonało się już wielu członków naszej organizacji. Spotkasz przedsiębiorców z wielu branż, do których na co dzień trudno jest dotrzeć. To Twoja szansa na pozyskanie nowych klientów, partnerów i dostawców. W końcu biznes to relacje! Te prawdziwe, wartościowe, inspirujące, oparte na wzajemnym zaufaniu, nie na nachalnych próbach sprzedaży swoich produktów czy usług. Jeśli chcesz nawiązać znajomości, wymienić się wiedzą i doświadczeniem, a to wszystko bez obaw o kłopoty z asertywnością – nasze wydarzenie jest właśnie dla Ciebie!

Sposoby na rozwiązanie problemów biznesowych

W naszej społeczności nigdy nie jesteś sam ze swoimi wyzwaniami. Zawsze możesz liczyć na wsparcie sprawdzonych i zweryfikowanych ekspertów. Martwią Cię wysokie podatki i myślisz o korzystnej optymalizacji? Koszty Twojego biznesu rosną (np. gaz, prąd) i zastanawiasz się jak je ograniczyć? Chcesz zatrudniać zaangażowanych pracowników i usprawnić proces delegowania? Szukasz możliwości na pozyskanie finansowania? A może interesują Cię nowe sposoby pozyskiwania klientów i skuteczny marketing? Podczas naszego wydarzenia uzyskasz porady na różne problemy biznesowe. Prosto od doświadczonych przedsiębiorców, którzy zjedli zęby na prowadzeniu firmy w Polsce.

Wiedza prosto od praktyków

Zyskasz cenną wiedzę od praktyków na temat efektywnego i regularnego budowania relacji biznesowych. A to nie wszystko. Nasz główny prelegent – Adam Abramowicz – Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorstw, kiedyś sam przedsiębiorca, opowie Ci o tematach, w których wspiera firmy w Polsce. Nie będzie to nudny wykład, a porywająca prelekcja od doświadczonego przedsiębiorcy z możliwością zadawania pytań.

Inspiracja

Motywacja, jakiej nie jesteś w stanie dać sobie sam! Inni przedsiębiorcy, ich sukcesy i energia sprawią, że wrócisz do codziennych wyzwań ze zdwojoną siłą! Zyskasz okazję do wymiany doświadczeń, przedstawienia swojej marki, wysłuchania pomysłów innych osób na jej rozwój. Często nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak wiele można zobaczyć, stając na moment z boku i konfrontując swoje wyobrażenia o branży z jej postrzeganiem przez innych przedsiębiorców.

Dodatkowo! Każdy uczestnik wydarzenia może otrzymać:

  • video na temat budowania sieci relacji,
  • ebook – przewodnik po relacjach biznesowych dla zapracowanych przedsiębiorców, – – darmową konsultację podczas spotkania 1 na 1 o najlepszych praktykach networkingowych, – dostęp do prywatnej, zamkniętej grupy na Facebooku dla przedsiębiorców z całej Polski oraz lokalnej, biznesowej grupy wsparcia na Whatsappie,
  • możliwość zadawania konkretnych pytań dotyczących networkingu oraz umawiania się na spotkania 1:1.

Temat spotkania 1:
Co możemy wspólnie zrobić dla Małych i Średnich Przedsiębiorców w Polsce?

Prelegent: Adam Abramowicz
Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców

Adam Krzysztof Abramowicz – powołany na stanowisko Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców 22 czerwca 2018 roku. Ukończył studia na Wydziale Mechanicznym i Organizacji Górnictwa Politechniki Lubelskiej oraz studia podyplomowe w zakresie technologii wód, ścieków i odpadów na Wydziale Inżynierii Sanitarnej Politechniki Wrocławskiej.
Prowadził z sukcesem własną działalność gospodarczą. Był jednym z głównych inicjatorów, a zarazem prezesem Zarządu Sieci Detalistów “Nasze Sklepy”, która powstała, by chronić małych i średnich przedsiębiorców. Był też jednym z założycieli oraz długoletnim prezesem Izby Gospodarczej Nowej Przedsiębiorczości w Białej Podlaskiej. Aktywna działalność biznesowa zaowocowała jego członkostwem w Radzie Polskiej Izby Handlu. Był radnym Rady Miasta Biała Podlaska oraz aktywnym działaczem samorządowym.
Poseł na Sejm V, VI, VII i VIII kadencji. Wykorzystując zdobyte w przedsiębiorczości doświadczenie, był m.in. członkiem sejmowej Komisji Gospodarki i Rozwoju Sejmu RP (wcześniej Komisji Gospodarki) oraz Parlamentarnego Zespołu Wspierania Przedsiębiorców Poszkodowanych w Outsourcingu Pracowniczym przez organy administracji państwowej RP, a także przewodniczącym Parlamentarnego Zespołu na rzecz Wspierania Przedsiębiorczości i Patriotyzmu Ekonomicznego.

Temat spotkania 2:
Wizerunek lidera – zasady biznesowego dress code

Prelegent: Edyta Poszalska

20 letnie doświadczenie w branży fashion zdobyła zdobyła pracując ze znanymi na całym świecie domami mody włoskiej – m.in.: Pal Zileri , Corneliani, Boglioli, Luigi Bianchi Mantova, Canali, Valentino, Armani, Versace czy Brunello Cucinelli. Kilka lat spędzonych we Włoszech przyniosło znajomość języka i wyczucie włoskiego stylu, wie jak łączyć “włoską klasykę” z “polska fantazją”. Od 8 lata razem z bratem Kamilem prowadzi Atelier Su Misura – szycie na miarę , które znajduje się w centrum Warszawy przy ul. Chmielnej 10. Wszystkie produkty, które powstają w Atelier są szyte we Włoszech w manufakturze z 1911 roku w Mantuii 30 km od Verony. Do grona klientów oprócz znanych osób ze świata show biznesu jak Krzysztof Ibisz, Olivier Janiak, Marcin Prokop , Maciej Zakościelny czy Zbigniew Chajzer należy także obecny prezydent Stanów Zjednoczonych Joe Biden .

Zagadnienia, które zostaną poruszone w trakcie prelekcji:

1. Czym jest kierowanie wizerunku

2. Co wpływa na wizerunek

3. Pierwsze wrażenie

4. Wizerunek to 99% szansy na sukces

5. Dress code

Program wieczoru

18.00 – Rozmowy kuluarowe, networking
18.15 – Przywitanie Gości i 1. wystąpienie
18.45 – Kolacja i networking
19.00 – 2. wystąpienie i dyskusja
19.45 – Sesja autoprezentacji wszystkich uczestników
20.15 – Rozmowy kuluarowe, integracja i networking

Wymagana jest rejestracja przez stronę:

https://app.evenea.pl/event/bialystok111223/

Szczegóły wydarzenia:

– Kiedy: 11 grudnia, poniedziałek godz. 18.00

– Miejsce: Ludwika Zamenhofa 25, 15-435 Białystok

– Prosimy o zabranie ze sobą wizytówek

Kontakt ws. spotkania:

Michał Osiej
Dyrektor ds. Rozwoju
michal.osiej@iptg.pl
tel. 509-38-48-58