Jak wejść do sieci handlowych? – Wieczór z Ekspertami

Jak wejść do sieci handlowych? – Wieczór z Ekspertami

Budowanie relacji biznesowych w 2022
czyli współpraca z Polskim Towarzystwem Gospodarczym

Stań po stronie wygranych przedsiębiorców. Twórz z nami społeczność PTG

 

Liczba 30 miejsc dostępna w obniżonej cenie – 179 zł

Każdy kto zarejestruje się do 10.03 otrzyma mailem darmowy EBOOK – Przewodnik po relacjach biznesowych dla zapracowanych przedsiębiorców. 20 kroków do sukcesu

Prelegenci:

TOMASZ SZACOŃ – Kanał nowoczesny, sieci handlowe, Retailpoland Consulting

Wie co działa, a co nie przy współpracy z sieciami handlowymi. Zdobył ogromne doświadczenie i praktykę we współpracy z najbardziej renomowanymi sieciami handlowymi w Polsce, m.in. Kaufland, Stokrotka, Auchan, Selgros, Dino. W pracy konsultanta wykorzystuje również swoje doświadczenie zdobyte w pracy dla Philips, Waterpik, SJCAM, Clarena, L`Biotica, BlanX czy Helsinki Vodka. Przybliża warunki handlowe pomiędzy dostawcą a retailerem. Rozumie jakie procesy ułatwiają wprowadzanie produktów na półki sieci handlowych oraz co pomaga tą sprzedaż utrzymać. Autor wielu publikacji o specyfice sprzedaży do sieci handlowych.

Współpracę z sieciami handlowymi zaczynał w niewielkiej korporacji. Jako dyrektor sprzedaży zarządzał działem sprzedaży i przedstawicielami handlowymi. Wtedy sprzedaż nabrała rozpędu, gdy pojawili się w kanale nowoczesnym. Zarządzał zespołem sprzedaży, generując roczne obroty na poziomie 80 mln zł. W 2013 roku zdobyli 20% rynku.

Wejść do jakiejś sieci to jedno, a utrzymać sprzedaż i płynność udaje się nielicznym. Tomasz Szacoń wie jak to zrobić. Od 2016 roku jako Retailpoland Consulting doradza firmom w zakresie współpracy z sieciami handlowymi. Rozumie jakim wyzwaniem jest wprowadzenie nowego produktu na rynek.

http://www.retailpoland.pl

Drugi temat prelekcji:

“Dlaczego mali nie są duzi i co można z tym zrobić. Mini-studium oparte na 16-letnim doświadczeniu pracy i obserwacji ponad 100 firm”

WOJCIECH SUDA – Przedsiębiorca, ekspert lean management i kaizen, trener biznesu i coach z kilkunastoletnim doświadczeniem w pracy na wszystkich szczeblach projektów doradczych: od analityka poprzez project manager’a do partnera wspierającego biznesy Klientów. Absolwent Prawa na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Certyfikowany praktyk TRIZ (metoda wdrażania innowacyjnych rozwiązań) i trener Extended DISC oraz praktyk Toyota Kata. Zawodowo prowadzi projekty strategiczne i operacyjne zwiększające efektywność firm w kilkudziesięciu różnych obszarach i branżach. Doradza firmom polskim i zagranicznym – od mikroprzedsiębiorstw, poprzez firmy rodzinne, aż po korporacje notowane na liście Fortune 500. Pracował m.in. dla: Asseco, Cemex, FM Logistic, Generali, Hertz, Ikea, Lotos, PZU, Medicover, Nowy Styl Group, Sanofi, Stock. Wspiera organizacje w budowaniu kultury ciągłego doskonalenia, wykorzystując m.in. metodykę lean management i filozofię kaizen. Doświadczenie zdobywał w obszarach opracowywania i wdrażania strategii, tworzenia i modyfikowania struktur organizacyjnych, mapowania i optymalizacji procesów biznesowych, audytów efektywnościowych, zarzadzania zmianą oraz benchmarkingu. Jest współzałożycielem firmy Kaizendo, twórcą Instytutu Efektywności Zarządzania, wspólnikiem w Pracowni Synergii, prelegentem Tato.net oraz aktywnie działa w organizacjach networkingowych dla przedsiębiorców. Od wielu lat doskonali również samego siebie biorąc udział w szkoleniach i programach na topowych uczelniach na świecie (m.in. HEC Paris, IESE, Wharton) i regularnie wdrażając zdobytą wiedzę do swojej praktyki.

Cele spotkania:

  • zdobycie wiedzy na temat współpracy z sieciami handlowymi i rozwojem małych firm
  • spotkanie osobiste w gronie właścicieli firm z aglomeracji warszawskiej
  • integracja środowiska i wymiana kontaktów biznesowych
  • wzajemne wsparcie poprzez poznanie aktualnych potrzeb biznesowych
  • poznanie się z zasadami funkcjonowania grup Polskiego Towarzystwa Gospodarczego

Dlaczego warto wziąć udział?

1. Nasi Eksperci znają warunki.

Marża, wsparcie selloutu, prawo zwrotu, czy logistyka to dla nas chleb powszedni. Zasady współpracy z dyskontami to zupełnie co innego niż hipermarkety. Sprzedaż online jest inna niż off-line. Nie będziemy się zastanawiać co za ile komu zaproponować, tylko od razu wyślemy właściwą ofertę do kupca.

2. Nasi Eksperci działają procesowo w cyklu DEMINGA.

Zazwyczaj po pierwszym telefonie, czy pierwszym mailu nie dzieje się nic. Dlatego wprowadzenie produktu do sieci handlowej rozpisujemy w 6 miesięczny proces. W tym czasie będzie do wykonania wiele czynności, które zbudują opinię eksperta wokół Twojego biznesu i pomogą przybliżyć się do stałej współpracy z siecią.

3. Nasi Eksperci lubią statystyki.

Czasem możemy Ci odradzić współpracę z którąś z sieci, jeśli jej wyniki są mizerne. Może liczysz na zamówienie za 1mln a pojawi się 10 razy mniejsze. Analizujemy potencjał danego partnera, dobieramy do niego wsparcie marketingowe. Tak, żeby cały biznes spinał się w “pieniądzach”. Nie martw się – nie podejmujemy się rzeczy, które wiemy że nie wyjdą na plus.

Korzyści ze spotkania:

  • zdobycie nowej wiedzy, która ułatwi współpracę z sieciami handlowymi oraz przyspieszą rozwój firmy
  • poszerzenie własnej sieci kontaktów o nowe znajomości (nowe branże)
  • zwiększenie widoczności na rynku
  • możliwość pozyskania nowych klientów, partnerów, dostawców, inwestorów lub podwykonawców
  • pozyskanie nowej wiedzy i inspiracji na temat efektywnego i regularnego budowania relacji biznesowych
  • możliwość pozyskania nowych zamówień, zleceń i kontraktów
  • możliwość transferu wiedzy i doświadczeń pomiędzy przedsiębiorcami (gotowe rozwiązania na zaistniałe problemy lub wyzwania)
  • dostęp do szerokiej bazy członków PTG z całej Polski
  • większa integracja z lokalnym środowiskiem biznesowym
  • możliwość przedstawienia aktualnych barier branżowych i zainicjowanie zmian w tym zakresie
  • dostęp do szerokiej oferty szkoleń i webinarów przydatnych w rozwoju firmy
  • współpraca z przedsiębiorcami ceniącymi te same wartości

Wydarzenie odbędzie się w środę 16.03.2022 o 18.00 w Hotelu Double Tree Warsaw przy ul. Skalnicowej 21 w Warszawie.

O szczegółach i zasadach współpracy w ramach Polskiego Towarzystwa Gospodarczego opowie Prezes Zarządu PTG Tomasz Janik.

 

Jeśli prowadzisz firmę w Warszawie lub okolicy i potrzebujesz dodatkowej wiedzy i kontaktów dla swojej firmy zapisz się na spotkanie!

Uczestnicy spotkania w ramach bonusu będą mogli dołączyć do zamkniętej lokalnej grupy Whatsapp służącej wzajemnemu wsparciu. Dzięki niej mają ze sobą kontakt non stop przez cały tydzień. 

Spotkanie odbędzie się zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami sanitarnymi.

Miejsce:

Hotel DoubleTree by Hilton Warsaw

Program wieczoru

18.00 – Rozmowy kuluarowe, networking (kawa, herbata)
18.15 – Przywitanie Gości
18.20 – Wystąpienie Prelegenta Tomasza Szaconia
19.00 – Kolacja Biznesowa
19.15 – Wystąpienie Prelegenta Wojciecha Sudy
19.30 – Sesja pytań od uczestników spotkania
19.45 – Sesja krótkich autoprezentacji wszystkich uczestników
20.15 – Rozmowy kuluarowe, integracja i networking

Wymagana jest rejestracja przez stronę https://app.evenea.pl/event/160322/

Serdecznie zapraszamy!

Szczegóły Wieczoru Biznesowego:

– Kiedy: 16 marca środa godz. 18.00

– Miejsce: Hotel DoubleTree By Hilton Warsaw, ul. Skalnicowa 21, Warszawa

– Prosimy o zabranie ze sobą wizytówek

Dołącz do Wydarzenia: https://app.evenea.pl/event/160322/

Kontakt ws. spotkania:

Michał Osiej
Dyrektor ds. Rozwoju
tel. 509-38-48-58
michal.osiej@iptg.pl