Kolacja Biznesowa PTG Białystok

Kolacja Biznesowa PTG Białystok

 

Kim są Prelegenci?
Prelegent 1

Robert Bronisz
Dyrektor i Wiceprezes Zarządu Zakładu ABM Greiffenberger Polska wchodzącej w skład grupy senata. Prezes Zarządu Klastra Wyżyna Motoryzacyjna i Maszynowa, Członek Senatu Stowarzyszenia LKB.

W ABM Greiffenberger, odpowiedzialny za całość projektu „greenfield” uruchomienia produkcji na Specjalnej Strefie Ekonomicznej w Lublinie włączając w to zatrudnienie całości obecnie już 320 osobowego zespołu współpracowników, przeprowadzenie szkolenia w Niemczech, nadzór nad projektem i wykonaniem budynku BTS Fabryki w Lublinie oraz instalacji technologii i uruchomienie produkcji. Od 19 lat związany z obszarem zarządzania produkcją we wszystkich jej aspektach, jako szef pionu produkcji, utrzymania ruchu czy logistyki. Jako dyrektor zarządzający kierował zakładem produkcyjnymi w grupie Armatura S.A., a wcześniej pracował na rzecz grupy Ball Packaging Europe wspierając projekt „greenfield” uruchomienia nowej fabryki w Polsce. Wykonywał projekty z pionu produkcyjnego i technicznego na obszarze całej Europy. Początki kariery związane były z przemysłem spożywczym, ściśle powiązane z jego wykształceniem zdobytym na Uniwersytecie Przyrodniczym o specjalności Inżynieria Żywności.

Temat spotkania nr 1:
Zarządzanie turkusowe na przykładzie firmy produkcyjnej.
Prelegent 2

Grzegorz Gruza
(Doradca Zarządów, Strateg Biznesu, Prezes Zarządu Business Masters)

Od 16 lat jestem przedsiębiorcą, konsultantem i strategiem biznesu. Doradzam, prowadzę szkolenia i mentoring, które wspierają przedsiębiorców i menadżerów tak, aby maksymalnie wykorzystywali swój potencjał i talenty. Mam własne, bogate doświadczenie biznesowe w następujących branżach: doradczo-szkoleniowej, edukacyjnej, gastronomicznej oraz IT. Jedna z moich spółek działa od 8 lat bez mojego zaangażowania operacyjnego, na wysokiej marży i stale podnosi roczny obrót. Jestem absolwentem studiów magisterskich (Instytut Nauk o Ziemi/UMCS), Public Relations (WSPA Lublin), studiowałem na kierunku MBA (Business Center Club/Erasmus University).Posiadam kompetencje mentora biznesu potwierdzone certyfikatem.

Jestem też certyfikowanym coachem i trenerem przywództwa JOHN MAXWELL TEAM. Skutecznie doradzam zarówno średnim firmom w fazie wzrostu i rozwoju jak i dużym organizacjom. Pracuję doradczo-szkoleniowo w Polsce i za granicą. Prowadzę zajęcia na studiach menedżerskich w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie. Prywatnie jestem życiowym optymistą i lubię dreszczyk emocji. Mężem jednej żony i ojcem trzech córek. W wolnych chwilach staję się taternikiem i narciarzem, kocham godziny spędzone na desce windsurfingowej. Latam na paralotni. Biegam.

Temat spotkania nr 2:
Włącz firmę na autopilot. Jak poukładać biznes, aby rozwijał się bez naszego zaangażowania.

 

Kiedy wyżej, znaczy lepiej czyli 4 poziomy samodzielności organizacji.
W trakcie wystąpienia będzie mowa m.in. o tym:

• Jak zdiagnozować obecny poziom samodzielności organizacji?
• Na jakim poziomie obecnie jest Twoja firma, a na jakim możesz być w niedalekiej przyszłości?
• Jakie są główne ryzyka na ścieżce wzrostu, czyli jakie są najczęstsze błędy w usamodzielnianiu firmy?
• Czym są główne czynniki skutecznego wzrostu samodzielności firmy?
• Od którego poziomu zaczyna się „życie” *dla którego większość przedsiębiorców zakładała biznes?

*czyli życie w obfitości finansowej, w którym mamy czas dla siebie i innych, robimy to co kochamy i w czym jesteśmy najlepsi oraz jednocześnie mamy głowę wolną od niepotrzebnych zmartwień.

Program wieczoru:

18.00 – Rozmowy kuluarowe, networking (kawa, herbata)
18.15 – Przywitanie Gości, Prelekcja nr 1 i czas na pytania
18.45 – Kolacja
19.00 – Prelekcja nr 2 i czas na pytania
19.30 – Speed Networking (krótkie, ale bardzo owocne wymiany wiedzy między przedsiębiorcami)
20.00 – Rozmowy kuluarowe, integracja i networking

Wymagana jest rejestracja przez stronę: DOŁĄCZ DO WYDARZENIA >>

Serdecznie zapraszamy!
Szczegóły Wieczoru Biznesowego:

  • Kiedy: 22 marca środa godz. 18.00
  • Miejsce: Hotel Branicki, ul. Ludwika Zamenhofa 25, 15-435 Białystok
  • Prosimy o zabranie ze sobą wizytówek
Kontakt ws. spotkania:

Michał Osiej
Dyrektor ds. Rozwoju PTG
tel. 509-38-48-58
michal.osiej@iptg.pl