Kolacja Biznesowa PTG w Poznaniu. 19 Października 2023, 18:00 (Czwartek)

Kolacja Biznesowa PTG w Poznaniu. 19 Października 2023, 18:00 (Czwartek)

Zainspiruj się jak można osiągnąć sukces prowadząc biznes
w Poznaniu i rozwijać firmę w oparciu o relacje

Kim są nasi Prelegenci?

Temat 1: Fenomen rozwoju sklepów Żabka

Dr Adam Manikowski , VcePrezes Zarządu, Dyrektor Zarządzający Żabka Polska

Od stycznia 2021 kieruje obszarem, w ramach którego funkcjonuje sieć sklepów i odpowiedzialne za nią zespoły, w tym jednostki związane z działaniem sieci Żabka od ekspansji i rozwoju franczyzy przez adaptację, łańcuch dostaw aż po asortyment i komunikację. Poprzednio jako Wiceprezes Zarządu ds. Operacyjnych Spółki Żabka kierował zespołami: sprzedaży, logistyki, ekspansji oraz technicznym.

Posiada bogate doświadczenie wyniesione z rynku międzynarodowego. Zanim dołączył do Żabka Polska pełnił funkcję Executive Vice President Marketing w firmie Walmart, która jest największym globalnym detalistą na świecie. Wcześniej był związany z firmą Tesco, gdzie pełnił funkcję Prezesa i Dyrektora Zarządzającego Tesco Polska, a przed objęciem tego stanowiska jako Chief Operations Officer wspierał rozwój sieci w Chinach. Karierę rozpoczął w strukturach operacyjnych sieci Biedronka, gdzie finalnie zajmował stanowisko Chief Marketing Officer.

W 2017 roku uzyskał tytuł Doctor Of Business Administration w Cranfield School Of Management w Wielkiej Brytanii oraz dyplom MBA w ramach programu University of Illinois at Urbana Champaign.

Absolwent Stanford University i Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz SGH w Warszawie.

 

Temat 2: Success Story musów owocowych Owolovo

Krzysztof Wasielewski, Prezes Zarządu Owolovo

Menedżer i przedsiębiorca z ponad 30-letnim doświadczeniem zawodowym, w tym ponad 25-letnim w zarządzaniu lokalnymi i regionalnymi strukturami korporacyjnymi.

W trakcie kariery poprzedzającej wyjątkowy start-up jakim jest OWOLOVO, Krzysztof zgłębiał tajniki produkcji opakowań, kierując regionalną strukturą Smurfit Kappa, a następnie sprawując stanowisko CEO w organizacji Mondi CEE.

Jako Prezes Zarządu Anwil S.A. blisko współpracował z wiodącymi przedsiębiorcami rolnymi oraz sadownikami. Z kolei zarządzając lokalnym oddziałem światowego lidera branży rozlewniczej firmy Refresco, doskonalił wiedzę z obszaru produkcji rozlewniczej.

Ścieżkę FMCG kontynuował kierując interesami wiodącego producenta wody. W trakcie całości doświadczeń, których kumulacja zaowocowała przedsięwzięciem pod marką OWOLOVO, Krzysztof doskonalił zagadnienia z zakresu zarządzania firmami, ich finansami, zespołami, inwestycjami, akwizycjami i rozwojem. Traktując biznes jako sportową pasje, prywatnie poświęca swój czas na aktywny wypoczynek.

Agenda spotkania:

18.00 Kuluary i networking, kawa, herbata

18.15 Wystąpienie Prezesa Owolovo i Q&A

18.30 Wystąpienie Vce Prezesa Żabki

18.45 Sesja pytań do Vce Prezesa Żabki

19.15 Sesja krótkich autoprezentacji uczestników

20.00 Wspólna kolacja, kuluary, networking, kawa, herbata

Nocleg we własnym zakresie.


Co otrzymują uczestnicy spotkania?

  1. Bezpośredni kontakt z właścicielami, prezesami i managerami
  2. Poszerzenie własnej sieci kontaktów o nowe znajomości (nowe branże)
  3. Zwiększenie widoczności i rozpoznawalności na lokalnym rynku
  4. Szanse na pozyskanie nowych klientów, partnerów, dostawców, inwestorów lub podwykonawców
  5. Zdobycie nowej wiedzy i inspiracji na temat efektywnego i regularnego budowania relacji biznesowych
  6. Szanse na pozyskanie nowych zamówień, zleceń i kontraktów 
  7. Możliwość wymiany wiedzy i doświadczeń pomiędzy przedsiębiorcami (sprawdzone rozwiązania na zaistniałe problemy lub wyzwania od praktyków) 
  8. Większa integracja z lokalnym środowiskiem biznesowym – lepsze relacje 
  9. Możliwości przedstawienia aktualnych barier branżowych, przedstawienie dobrych propozycji i zainicjowanie zmian w tym zakresie 
  10. Dostęp do szerokiej oferty szkoleń i webinarów odpowiadającym aktualnym wyzwaniom 

 

Bonusy

  • Każdy uczestnik może otrzymać video nt. Budowania sieci relacji (wymagana chęć otrzymania materiału).
  • Każdy uczestnik może otrzymać prezent w postaci Ebooka – Przewodnik po relacjach biznesowych dla zapracowanych przedsiębiorców (wymagana chęć otrzymania materiału).
  • Dla uczestników – darmowa konsultacja podczas spotkania 1 na 1 o najlepszych praktykach networkingowych.
  • Połącz się z innymi przedsiębiorcami z całej Polski w naszej prywatnej i zamkniętej grupie na Facebooku.
  • Korzystaj ze wsparcia lokalnych przedsiębiorców w zamkniętej lokalnej grupie na Whatsappie.
  • Zadawaj konkretne pytania dotyczące networkingu i umawiaj się na spotkania 1 na 1.
  • Otrzymuj darmowe lekcje na temat budowania relacji biznesowych.

 

Jeśli prowadzisz firmę w Poznaniu lub okolicy i potrzebujesz dodatkowej wiedzy i kontaktów dla swojej firmy zapisz się na spotkanie!
Wydarzenie odbędzie się w czwartek 19.10.2023 o godz. 18.00 w Andersia Hotel & SPA

 

Wymagana jest rejestracja przez niniejszą stronę.

https://app.evenea.pl/event/poznan191023/

Serdecznie zapraszamy!

Szczegóły Wieczoru Biznesowego:

– Kiedy: 19.10 czwartek godz. 18.00

– Miejsce: pl. Władysława Andersa 3, 61-894 Poznań

– Prosimy o zabranie ze sobą wizytówek

Kontakt ws. spotkania:

Michał Osiej
Dyrektor ds. Rozwoju PTG
tel. 509-38-48-58
michal.osiej@iptg.pl