Siedlce: Kolacja Biznesowa Polskiego Towarzystwa Gospodarczego.16.05.2024, g. 18:00

Siedlce: Kolacja Biznesowa Polskiego Towarzystwa Gospodarczego.16.05.2024, g. 18:00

Budowanie relacji biznesowych

czyli współpraca z Polskim Towarzystwem Gospodarczym.

Daj sobie szansę na zdobycie nowych klientów oraz rozwój swojej firmy!

Dlaczego warto przyjść na Wieczór Biznesowy PTG?

Poznasz nowych przedsiębiorców z Mazowsza i nawiążesz relacje biznesowe.

Networking, o skuteczności którego przekonało się już wielu członków naszej organizacji. Spotkasz przedsiębiorców z wielu branż, do których na co dzień trudno jest dotrzeć. To Twoja szansa na pozyskanie nowych klientów, partnerów i dostawców. W końcu biznes to relacje! Te prawdziwe, wartościowe, inspirujące, oparte na wzajemnym zaufaniu, nie na nachalnych próbach sprzedaży swoich produktów czy usług. Jeśli chcesz nawiązać znajomości, wymienić się wiedzą i doświadczeniem, a to wszystko bez obaw o kłopoty z asertywnością – nasze wydarzenie jest właśnie dla Ciebie!

Sposoby na rozwiązanie problemów biznesowych

W naszej społeczności nigdy nie jesteś sam ze swoimi wyzwaniami. Zawsze może liczyć na wsparcie sprawdzonych i zweryfikowanych ekspertów. Martwią Cię wysokie podatki i myślisz o korzystnej optymalizacji? Koszty Twojego biznesu rosną (np. gaz, prąd) i zastanawiasz się jak je ograniczyć? Chcesz zatrudniać zaangażowanych pracowników i usprawnić proces delegowania? Szukasz możliwości na pozyskanie finansowania? A może interesują Cię nowe sposoby pozyskiwania klientów i skuteczny marketing? Podczas naszego wydarzenia uzyskasz porady na różne problemy biznesowe. Prosto od doświadczonych przedsiębiorców, którzy zjedli zęby na prowadzeniu firmy w Polsce.

Wiedza prosto od praktyków

Zyskasz cenną wiedzę od praktyków na temat efektywnego i regularnego budowania relacji biznesowych. A to nie wszystko. Nasi prelegenci i eksperci opowiedzą o możliwościach jakie daje Fundacja Rodzinna oraz Mazowiecki Regionalny Fundusz Pożyczkowy działający przy Samorządzie Województwa Mazowieckiego.

Inspiracja

Motywacja, jakiej nie jesteś w stanie dać sobie sam! Inni przedsiębiorcy, ich sukcesy i energia sprawią, że wrócisz do codziennych wyzwań ze zdwojoną siłą! Zyskasz okazję do wymiany doświadczeń, przedstawienia swojej marki, wysłuchania pomysłów innych osób na jej rozwój. Często nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak wiele można zobaczyć, stając na moment z boku i konfrontując swoje wyobrażenia o branży z jej postrzeganiem przez innych przedsiębiorców.

Dodatkowo! Każdy uczestnik wydarzenia może otrzymać:

  • video na temat budowania sieci relacji,
  • ebook – przewodnik po relacjach biznesowych dla zapracowanych przedsiębiorców,
  • darmową konsultację podczas spotkania 1 na 1 o najlepszych praktykach networkingowych,
  • dostęp do prywatnej, zamkniętej grupy na Facebooku dla przedsiębiorców z całej Polski oraz lokalnej, biznesowej grupy wsparcia na Whatsappie,
  • możliwość zadawania konkretnych pytań dotyczących networkingu oraz umawiania się na spotkania 1:1.

Temat spotkania 1: Zalety Fundacji Rodzinnej

Prelegent: Rafał Kalinowski

Partner Zarządzający Kancelarii Kalinowski i Wspólnicy

Doktorant w Katedrze Międzynarodowego Prawa Prywatnego i Handlowego na Wydziale Prawa i Administracji UW. Doświadczenie zawodowe zdobywał jako prawnik wewnętrzny (in-house lawyer) w międzynarodowych grupach kapitałowych z branży handlowej, budowlanej i finansowej.
Rafał Kalinowski ma szerokie doświadczenie w prowadzeniu pełnej obsługi prawnej spółek kapitałowych i osobowych. W ramach zdobytego doświadczenia reprezentował przedsiębiorców w postępowaniach sądowych i pozasądowych.
Przygotowywał kompleksowe rozwiązania dla klientów prowadzących działalność gospodarczą w rozbudowanych strukturach krajowych jak i międzynarodowych. Uczestniczył w zakładaniu spółek w kraju i za granicą. Wśród obsługiwanych podmiotów zajmował stanowiska prawnika, pełnomocnika, prokurenta, szefa działu prawnego, członka rady nadzorczej i członka zarządu.
Prowadził także transakcje z zakresu budownictwa mieszkaniowego pełniąc funkcje członka rady nadzorczej i prawnika w międzynarodowym konsorcjum z udziałem podmiotów należących do sektora państwowego.
Rzetelny partner biznesowy i doradca, posiadający kompetencje i umiejętność analizy powierzonych mu zagadnień jednocześnie pod kątem prawnym, podatkowym i biznesowym.

Kwestie, które będą poruszone w trakcie prelekcji:

• Możliwość dokładnego zaplanowania procesu sukcesyjnego rodzinnego biznesu z wieloma przewagami względem klasycznego testamentu czy struktur holdingowych.

• Znaczące, niewystępujące nigdzie indziej zachęty podatkowe.

• Fundacja rodzinna pozwala także na wypracowanie standardów zarządzania i gospodarowania majątkiem oraz rozdzielenia sfery biznesowej od życia rodzinnego (prywatnego).

• Ograniczenie odpowiedzialności majątkiem fundacji za zobowiązania członków Rodziny.

Temat spotkania 2: Jak uzyskać finansowanie od 2,27% dla swojej firmy

Prelegent: Krystian Malesa
Członek Zarządu MRFP Samorządu Województwa Mazowieckiego

Dr nauk ekonomicznych, Absolwent Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego Wydziału Nauk Ekonomicznych oraz Wydziału Ogrodnictwa i Architektury Krajobrazu. Absolwent Europejskiej Akademii Dyplomacji. Stypendysta Universita degli Studi di Firenze we Florencji oraz Georgian Technical University w Tbilisi. Posiada wieloletnie doświadczenie jako ekspert rynku e-commerce i cross border.
Miłośnik pracy w drewnie, podróżnik, wędkarz.


Mazowiecki Regionalny Fundusz Pożyczkowy
 działa od ponad 15 lat. Główną działalnością Funduszu jest udzielanie przedsiębiorcom z Mazowsza nisko oprocentowanych, konkurencyjnych pożyczek z pieniędzy pozyskanych z programów unijnych, rządowych i samorządowych.

kwota pożyczki: do 1 500 000 zł;
okres spłaty: do 10 lat;
karencja w spłacie kapitału: 9 miesięcy;

Otrzymane środki mogą zostać przeznaczone na finansowanie następujących rodzajów kosztów kwalifikowanych, z wyłączeniem zakupów o charakterze konsumpcyjnym na:

a) sfinansowanie nabycia gruntu przeznaczonego do prowadzenia działalności gospodarczej, na wybudowanie nieruchomości przeznaczonej do prowadzenia działalności gospodarczej,
b) zakup, budowa, rozbudowa lub modernizacja obiektów produkcyjnych, usługowych, handlowych, biurowych i pomocniczych;
c) zakup, instalacja lub uruchomienie linii technologicznych i ich elementów, maszyn, urządzeń i aparatów;
d) zakup ręcznych narzędzi pracy i wyposażenia;
e) zakup środków transportu pionowego i poziomego (wózki widłowe, sztaplarki, wózki akumulatorowe, itp.);
f) zakup pojazdów, w tym samochodów osobowych przeznaczonych do prowadzenia działalności gospodarczej lub samochodów rejestrowanych jako dostawcze;
g) zakup towarów handlowych;
h) zakup materiałów i surowców do produkcji, świadczenia usług lub prowadzenia prac naukowo-badawczych związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą;
i) zakup usług do prowadzonej działalności produkcyjnej, usługowej, handlowej i naukowo-badawczej, w tym na marketing i promocję;
j) zakup wartości niematerialnych i prawnych,
k) i inne

Program wieczoru:

18.00 – Rozmowy kuluarowe, networking
18.15 – Przywitanie Gości i wystąpienie 1. prelegenta + pytania
18.45 – Kolacja i networking
19.15 – Wystąpienie 2. prelegenta + pytania
19.45 – Sesja autoprezentacji wszystkich uczestników
20.30 – Rozmowy kuluarowe, integracja i networking

Szczegóły wydarzenia:

– Kiedy: 16 maja, czwartek godz. 18.00

– Miejsce: Restauracja Kochanówka, ul. Jana Kochanowskiego 9, 08-110 Siedlce

– Prosimy o zabranie ze sobą wizytówek

Konieczna rejestracja przez następującą stronę: https://app.evenea.pl/event/siedlce160524/

Kontakt ws. spotkania:

Michał Osiej
Dyrektor ds. Rozwoju
michal.osiej@iptg.pl
tel. 509-38-48-58