Szkolenie „DZIEŃ DOBRY BIZNES!” w Białymstoku

Szkolenie „DZIEŃ DOBRY BIZNES!” w Białymstoku

Ruszyły szkolenia Polskiego Towarzystwa Gospodarczego dla Przedsiębiorców! Wraz z Bankiem PKO BP PTG przygotowało serię spotkań pod hasłem „DZIEŃ DOBRY BIZNES!”, na których mali i średni Przedsiębiorcy zdobywają wiedzę o lepszym i skuteczniejszym prowadzeniu biznesu.

Rozpoczęliśmy szkoleniem w Białymstoku. Jako pierwszy wystąpił Paweł Poleński, członek PTG i Prezes firmy Space Digital, z tematem „Rozpoznawalność marki w świecie”. Zwrócił uwagę, że przedsiębiorstwa powinny otworzyć się na klientów, a także na inne marki. Rozpoczynając swoją działalność nie od razu zyskamy duży rozgłos. Warto uczyć się od lepszych i robić małe kroczki, aby osiągnąć swój cel.

Paweł Poleński

Każda firma potrzebuje znaleźć to, co ją wyróżnia i na tym budować swój wizerunek, a najlepsze pomysły rodzą się oczywiście z pasji! Należy jednak pamiętać, że ciekawy pomysł to nie wszystko. Trzeba podjąć konkretne działania, dlatego kolejnym krokiem jest zadbanie o treść merytoryczną.

Aby przedsiębiorstwo było rozpoznawalne trzeba zadbać o reklamę na wielu płaszczyznach – do klientów można docierać przez różne kanały i nie należy ograniczać się do jednego, gdyż jest to za mało efektywne. Przeciętny Polak spędza w telefonie 6h dziennie – może warto wykorzystać tę informację w celu dotarcia do klientów? Warto również zaangażować w to ludzi młodych, którzy są kształceni w oparciu o nowe media będące głównym nośnikiem informacji.

Adaptacja jest kluczową kompetencją przystosowania się do dynamicznie zmieniającego się rynku. Dlatego stale się rozwijaj, istnieje wiele możliwości, które pozwolą Ci wzbogacać Twoją wiedzę. Jednym z głównych obecnie trendów jest personalizacja treści jaką chcemy przekazać konkretnej osobie. Powstaje wiele narzędzi pomocniczych, m.in. Google analitics – umożliwia on „śledzenie” osoby odwiedzającej naszą stronę, tworzy raporty społecznościowe, dzięki którym zmierzysz wpływ mediów na Twoje cele biznesowe. Równie pomocna może być aplikacja Brand24 – narzędzie do monitoringu Internetu i analityki, umożliwiająca śledzenie i włączenie się do dyskusji na temat Twojego produktu i marki. Dzięki temu w łatwy sposób dowiesz się, do jakiej grupy dociera Twoja reklama i jakie są wymagania Twoich klientów.

Przedsiębiorcy mieli okazję poszerzyć swoją wiedzę również o inne tematy, ponieważ podczas spotkania odbyły się również konferencje dotyczące strategii rozwoju firmy, elementów zarządzania małymi firmami, networkingu w biznesie, a także o lean management jako koncepcja zarządzania firmą.

Następne spotkanie już jutro – 21 czerwca we Wrocławiu, natomiast 22 czerwca widzimy się w Ostrowie Wielkopolskim. Agendy spotkań dostępne na stronie:
https://iptg.pl/zaproszenie-na-szkolenie-dzien-dobry-biznes/